image

وکیل طلاق توافقی در کرج |مراحل طلاق توافقی در کرج | طلاق 10 روزه

 

روش انجام طلاق توافقی در کرج چگونه است ؟ 

طلاق توافقی در کرج چقدر زمان میبرد و چقدر هزینه میبرد ؟ 

سلام دوست خوبم این دو سوال از پر تکرار ترین سوالاتی است که موکلین از ما میپرسند و ما در این مقاله سعی داریم علاوه بر آموزش مراحل آن وکلایی معرفی کنیم که شما در همین زمان فوری بتوانید با ایشان تلفنی صحبت داشته باشید و متخصص طلاق در کرج باشند ، قابل ذکر است از آنجا که مراحل طلاق در کرج با مراحل طلاق در سایر شهر ها یکسان است لذا این مقاله میتواند مفید باشد.

مشاوره خانواده آیا برای طلاق در کرج اجباری است ؟ 

مستند به ماده 25 قانون حمایت خانواده مشاوره برای طلاق در کرج قبل از اقدام قضایی اجباری است و مدت زمان آن 45 روز میباشد و در نهایت پس از اخذ گواهی عدم انصراف از طلاق میتوانید اقدام به تنظیم توافقی نامه نمایید. 

قابل ذکر است  که بعضی از وکلا مدعی هستند میتوانند طلاق را 10 روه انجام دهند   شما میتوانید جهت مشاوره تلفنی با وکیل متخصص طلاق در کرج و پرسش میزان زمان انجام طلاق در کرج اینجا را کلیک کنید 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد.

تنظیم توافق نامه برای طلاق توافقی

در طلاق توافقی از آنجا که توافق ملاک است لذا بایستی بر سر مهریه ، نفقه تا زمان عده ، نحله ، اجرت المثل ، جهیزیه و حضانت فرزند قبل از ثبت طلاق توافق نمایید و سپس اقدام به ثبت دادخواست نمایید ، چنانچه نمیدانید چگونه و با چه شرایطی میشود توافق نمود از طریق دکمه ثبت درخواست وکیل اقدام نمایید .

روش گرفتن مشاوره خانواده تلفنی برای طلاق در کرج چگونه است؟

با تکمیل فرم درخواست وکیل تلفن وکیل برای شما پیامک می شود؛ با ایشان در همین لحظه تماس بگیرید و 5 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در خصوص طلاق را، از بین وکلای کرج دریافت نمایید. برای این منظور اینجا را کلیک کنید 


در طلاق توافقی در کرج، شرایط نگهداری فرزند چگونه است؟

ببین، در طلاق توافقی همانطور که از اسمش پیداست، شما بایستی توافق کنید که آیا فرزند دست پدرش باشد یا مادرش؛ البته اینم بگما اگر فرزند دست هر کدوم باشه، طرف دیگر ( پدر یا مادر) حق ملاقات فرزند رو در هفته دارد. باید بگم که مطابق قانون عموما فرزند تا سن 7 سالگی با مادر و به بعد از آن با پدر می باشد.

ثبت دادخواست طلاق 

بعد از گذراندن مشاوره و تنظیم توافق نامه حال شما بایستی اقدام به ثبت دادخواست طلاق نمایید ، برای این منظور چنانچه وکیل داشته باشید از اینجا به بعد را به او میسپارید در غیر این صورت با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در خواست گواهی عدم امکان سازش مینمایید . 

تعیین وقت رسیدگی

بعد از ثبت دادخواست دادگاه از طریق پیامک و سامانه عدلیران به شما اطلاع رسانی کرده و میتوانید با مراجعه به دادگاه خانواده کرج در تاریخ مربوطه اقدام نمایید . 

برای رزرو نوبت مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های 05136140000 یا 05136141111 تماس بگیرید.

آدرس دفتر وکیل برای طلاق فوری کجاست؟ و برای گرفتن وکیل باید چیکار کرد؟
 

1-پس از اینکه شما فرم ابتدای مقاله را تکمیل کردید، تلفن وکیل متخصص طلاق فوری در کرج برای شما پیامک می گردد.
2- با تماس شما به وکیل علاوه بر 5 دقیقه مشاوره تلفنی در خصوص طلاق در کرج، آدرس وکیل طلاق را دریافت می نمایید.
3- با مراجعه شما به دفتر وکیل همراه با همسر گرامی و با در دست داشتن : 1/ سند ازدواج ، 2/ شناسنامه و کارت ملی ، توسط وکیل توافق شما مکتوب و به فوریت وکیل استارت کار را زده و ظرف 10 روز کاری حکم طلاق توافقی شما را از دادگاه اخذ می نماید.
4- همراه با همسرتان با در دست داشتن شناسنامه و رای که وکیل اخذ نموده، همراه با 2 شاهد به محضر طلاق معین شده مراجعه و طلاقتان را ثبت می نمایید.
جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09129170468 تماس حاصل فرمایید.

شرایط مهریه در طلاق  توافقی فوری در کرج چگونه است ؟

در طلاق توافقی مهریه به صورت توافق هست که بعضی ها میبخشند و بعضی ها هم دریافت میکنند ، نکته ای که قابل عرض هست حتما بایستی قبل از اقدام برای طلاق توافقی بر سر مهریه توافق لازم را به عمل آورید و چنانچه در این خصوص به نتیجه نرسیدید میتوانید برای طلاق یک طرفه اقدام کنید و مهریتون رو هم مطالبه کنید ، برای اینکه شرایط طلاق یک طرفه رو مطلع بشید به شما توصیه میکنم که بر روی دکمه درخواست وکیل کلیک کرده تا اطلاعات وکیل متخصص طلاق در کرج به شما نمایش بشه و به ایشون تماس بگیرید و متناسب با شرایط زندگی تون راهنمایی بشید .

 

جدول آمار نسبت ازدواج و طلاق در کشور